juli 20, 2009

att sitta Barnvakt

Gårdagens eftermiddag spenderades bland annat hemma hos min kära erik i nån timme, man kan väl säga att dom grabbarna inte var så pigga dagen till ära. Man kan väl citera Nygren för att förklara allt "Jag brukar sluta dricka efter ett tag, men igår slutade jag aldrig".
Det blev pizza för dom och jag drog mig hem till slut för att gå på bio med min lillesyster och kusinerna andersson. ella, emilia, clara och jag hade bestämt oss för att se Harry Potter & halvblodsprinsen. helt okej, enligt min mening. men slutet sög. men nu lär man ju se filmen som kommer nästa år..

Idag vaknade jag av min rosa lilla veckaklocka. Drog på mig lite kläder så åkte mamma och jag för att hämta Alma Holmgren. Nu sitter vi tre i tvrummet, Kim Possebol? är vad som visas. Samt några hårda goda karameller. Alma verkar lite trött, men enligt henne själv är hon ABSOLUT INTE TRÖTT!

Ikväll är det träning igen, efter uppehållet. Själv har man ju inte haft någe uppehåll med Gothia-laget. Men det ska bli roligt att träffa alla igen!!

Imorgon blir det nog ÖN, är man ledig
så är man - då lär man passa på.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar