november 16, 2009

man blir arg och ledsen och sen glad igen. känslor som flyger runt, hoppar hit och dit. tankarna styr och har sin egna vilja

ja, mycket tankar som gör som dom vill. ena stunden blir jag väldigt väldigt arg. med tanke på dessa planer som säkert kommer ske, hans planer som just är HANS. ibland undrar man om man har nån betydelse, om tanken finns på medmänniskorna. men det är väl ganska tydligt. pojkar, dessa dumma pojkar.

ännu en måndag och jag är hemskt dålig på att blogga. har fått skäll av fröken freijd. men har varje gång jag ska skriva känt mig trött på allt och ledsen även ibland. men tänker man inte så mycket så är man ju glad, jag är ju endå oftast glad. Karlsson var gulli när han i lördags sa : ¨Får jag fråga en sak, Carro? Ler du alltid eller?

Eftersom man ibland går under namnet FLINTROLLE. så hm, ja det kankse stämmer. fast vad vet jag, jag ser ju inte mig själv så. sen har ju alla olika uppfattningar. speciellt dom man inte känner så väl. trots detta har jag en människa jag irriterar mig på så hemskt, ja. det är väl svartsjuka till en viss del. men samtidigt som jag kan tycka att det är helt sjuk. det som gör mig så upprörd. själv tycker jag att det är så jävla FEL. men vissa kan inte se skillnad tydligen på vad som är upptaget eller icke. hu, vilket I-landsproblem och jag skäms över att säga de egentligen. men man lär få ur sig saker och ting. som man egentligen inte vill erkänna men som tär på en. GRR.


över till det roliga. imorgon fyller min WILMA 10ÅR! shit. helt sjukt, det känns som att vi lär ha räknat fel, 10 år är det helt omöjligt att det kan vara. kanske att hennes päls blivit lite grå, att hennes fysik inte är som den en gång var, men det är ju fortfarande min lilla hund. KONSTIGT, HEMSKT och läskigt hur fort allt går. åren som bara går och går. inget stopp för det finns det heller.
detta skall i vilket fall firas, så imorgon blir det fika. för både folk som hundar. ska nog göra en tårta till hundarna. hehe. ja menar, vi firade hennes 1årsdag med tårta. 10 är väl ganska stort ävn det??

nedräkningen är det knappt någe kvar av.
9 dagar - shiiit. sen far vi till egypten en vecka.
ska bli skönt, fast alla vet ju hur jag är.
hypokondriker och oroar mig över allt här hemma.
SÅN ÄR JAG.
och till alla som ger gliringar och säger sånt som faktiskt sårar
skit i hur jag är, kan ni inte acceptera det så är ni inte värd min tid heller.

en mindre glad
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar